Ennyecske portfóliója...


   ... nyúl a celebgyárban!



      Nem vagyok benne biztos, hogy a Nyúl, vagy az új gép kényszerítette ki belőlem, de nem tudtam ellenállni a kísértésnek, hogy "portfóliót" csináljak Ennynek, manapság ez úgyis olyan divatos... Ha már fűnek - fának, szépnek - csúnyának lehetnek modellfotói, Ennyecske a nagy fogyása után pláne kiérdemelte, hogy legyen sajátja. Természetesen bármilyen tökéletes formával és fotogén pofival is rendelkezik a rágcsáló, csak nekem áll modellt! 

     Most persze írhatnék regényeket, hogy hol, milyen beállítással készültek a képek, de az úgyse érdekel senkit, és pláne nem olvasná végig. Tehát a legfontosabb adatok: a modell 1 éves, 30centi hosszú, sokXS-es ruhát visel. Hím (volt valaha...). A képeket természetes én készítettem, az új, hiperszuper nagyon segítőkész gépemmel... stb stb stb

                            

   





 Zsé