∑ február

     Az idei tél lezárásának céljából február 1-én sajtzabáló barátaink irányába fordítottuk a nyúlcipőt, így 3-án már legújabb meghódítandó terepünk lejtőin csúszkáltunk családosan.      






Első megállapítás: a franciák értelmező kézikönyvébe idén sem jutott be a téligumi (oly sokszor javasolt) szócikke...





  
       Sajnos az időjárás idén úgy döntött nem támogatja kellemes közérzetünket, úgyhogy kaptunk havat, szelet és mínusz sok-sok fokot - bár meg kell hagyni legtöbbször (meglepő mód hideg (?!)) napsütés mellé. Persze a rendszer nagyobb részére így is sikerült dobni egy-egy RPt, az "elfagyó" végtagok dacára is. ☺




 A síelős videók minőség és tartalom fellendítése érdekében Apu beszerzett egy "Action Camera" névre hallgató kis szörnyeteget, ami hol az én fejemre, hol az ő szemüvegére-karjára-lábára-csizmájára rögzítve örökítette meg az eseményeket. Persze pillanatképet is tud készíteni! Nem is rosszat ami azt illeti... 

Mivel az idő annyira nem volt síelőbarát, így 2 délután is úgy döntöttünk, hogy zárás előtt még felmegyünk körülnézni kicsit magasabb pontokon is...













... nem feltétlenül azonos módszerekkel. ☺




  

Noha nem ez lesz kedvenc terepünk, kétségkívül a tél legszuperebb hete volt! ☺
          (megjegyzés: Anyu telefonos képeit elnézve... nem is értem mit erőlködök ☻)



**************************************************************

Más téma, csak külön bejegyzés írásához kicsit kevés, (meg egyébként is, nehogy az legyen, amit Z akar!) de 2 napja ünnepeltem (?) 21.szülinapomat. Ennek örömére és emlékeztetőül kaptam egy fix 50mm-es objektívet. Nagyon aranyos kis darab, alig várom, hogy legyen valami rendes indok az igazi  felavatására. Addig is mindig segítőkész rágcsálóm pózolt nekem... 




...meg néhány kávébab...







... és egy sólámpa!





Zs